środa, 15 stycznia 2014

Takie tam ..... świąteczne ozdoby....

Święta już za nami, a u mnie cały czas leżą jakieś niedokończone "ozdoby". Bo niby już, już ..... ale dla mnie ..... coś brakuje, coś należałoby dodać...... a wena...... no właśnie ...gdzie ona ....????

I tak ........ na razie 5 sztuk doczekało się  sesji, bo zostały przez mnie uznane, że już nic im nie brakuje ....... i wstyd mi za jakość zdjęć......

Bombki szklane, najprawdziwsze szkło.....

Pomalowane, nie wiem dlaczego farba mi popękała, w niektórych miejscach całkiem nieźle to wygląda, a w niektórych doprowadza mnie to do szewskiej pasji, ale cóż, stało się, to niech tak zostanie....
Wszystkie w brokacie, błyszczące się ........skrzące ......

 Mój faworyt, ciasteczkowa bombka......




Ta bombka też mi się bardzo podoba....


A te ...mi się podobają....

ptasie rozmowy......



I Mikołaj też zawitał.... we dwóch zmieścili się na jeden bombce....








I Święta Rodzina......



w połączeniu z dzwonem, ogłaszającymi narodziny....



I w komplecie....... cała piątka......



Przede mną jeszcze 3 sztuki czekają na wykończenie..... mam nadzieję, że przed świętami Bożego Narodzenia 2014 dam radę....


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.
Miłego dnia....mimo deszczu za oknem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz