wtorek, 16 grudnia 2014

Wytrzaszcz dla Rebeki

Po raz kolejny zatekniłam za kwadracikami w projekcie "za jeden uśmiech". Rebeka ma 9 lat, lubi emotki i matematyczne zagadki. Nasza Maja stworzyła schematy i mogłam wyszywać.

Ale najpierw ponarzekam.....
Pomimo, że wyszywałam 3 czarnymi nitkami widać prześwity. Na zdjęciach bardzo dobrze jest to uwidocznione i nie wygląda najlepiej. Na szczęście w realu to nie rzuca się tak w oczy....

Niestety - to polska mulinka i nie po raz pierwszy kupując ją zawiadłam się na jej jakości.
Po raz pierwszy - gdy zaczynałam swoją przygodę z haftem wyszywałam kolorem X, który wziął się i skończył......gdy zakupiłam drugi drugi moteczek tego samego koloru, okazało się, że kolor X nie równa się kolorowi X. Wyszywałam kamienie w grocie, więc różnica - i to znaczna - nie kuje oglądających w oczy. Mnie - niestety tak.
Gdy potrzebowałam znaczną ilość białej mulinki, nabyłam i co się okazałao....nitka cieniutka, poprzecierana w motku , rwąca się przy rozdzielaniu nitek, a gdy wszystko wyglądało w porządku, w trakcie pracy nitka się rwała - nie żeby wszystkie, ot tak jedna na trzy. Strzępiła się, tworzyły się zgrubienie, po prostu koszmar...
Mam pecha, czy ta mulina po prosu tak ma? 

Wybaczcie te prześwity....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz